مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 18:402016-10-01فرهنگي

دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان منصوب شد


علیرضا رضا داد، دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان شد.

- با حکم دکترحجت الله ایوبی معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی، علیرضا رضا داد، به عنوان دبیرسی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در متن حکم ،"علیرضا رضا داد"آمده است: نظر به سوابق ارزشمندتان به موجب این حکم به سمت دبیرسی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان منصوب می شوید.

جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان در شهر اصفهان فرصت مناسبی است برای هم اندیشی به منظور ارتقاء جایگاه سینمای کودک ونوجوان که با تلاش بزرگان و دلسوزان سینما در شورای سیاستگزاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان دوران تازه ای از شکوفایی را آغاز کرده است.

با توجه به نگاه مثبت و تعامل سازنده مدیران و مسئولان شهر و استان، بویژه شهردار فرهیخته و اعضای محترم شورای شهر امید است جشنواره ای در خور نام سینمای ایران و در طراز آوازه شهر اصفهان برگزار شود.

حمایت همه جانبه بنیاد سینمایی فارابی، شورای راهبری و تعامل سازنده شما با مدیریت استان در سطوح مختلف نوید بخشی جشنواره ای باشکوه است.

امید است با همکاری با دستگاههای ذی ربط ملی و استانی و جلب حمایتهای هرچه بیشتر نهادهای مردمی و دولتی در انجام این مسئولیت مهم مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان منصوب شد

دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان منصوب شد