مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 11:562016-10-01سياسي

قشقاوی: امسال حتی یک نفر بدون ویزا در اربعین به عراق نمی شود


معاون کنسولی وزیر خارجه با بیان اینکه در اربعین امسال با توجه به تمهیدات انجام شده یک نفر بدون روادید به عراق نمی رود اظهار کرد: با توجه به اینکه روادید اربعین لغو نشد مشکلی برای طرف ایرانی مطرح نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، قشقاوی معاون کنسولی وزیر خارجه در حاشیه نشست ستاد اربعین در جمع خبرنگاران گفت: احتمال لغو روادید سفر اربعین گفت: طرف ایرانی همواره به موضوع لغو روادید سفر اربعین تاکرده است و در سفر اخیر نیز وزارت امور خارجه به این مساله اشاره کرد با این حال طرف عراقی با لغو روادید موافقت نکرد.

قشقاوی با بیان اینکه رایگان شدن یا نشدن سفر اربعین مساله نیست خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روادید اربعین لغو نشد مشکلی برای طرف ایرانی مطرح نمی شود و با توجه به اینکه تعداد 2 میلیون زائر ایرانی با قیمت 40 دلاری ویزا عازم می شوند عدم لغو روادید نه به نفع یکی از طرفین و نه به ضرر طرف مقابل است.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ روادید اربعین امسال لغو نمی شود گفت: اگر سال گذشته عده ای بدون ویزا سفر کرده اند امسال با توجه به تمهیدات انجام شده حتی یک نفر هم بدون ویزا هم به سفر اربعین نخواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قشقاوی: امسال حتی یک نفر بدون ویزا در اربعین به عراق نمی شود

قشقاوی: امسال حتی یک نفر بدون ویزا در اربعین به عراق نمی شود