مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 07:562016-10-01حوادث

فرمانده انتظامی بوکان خبر داد کشف 25 تن برنج قاچاق در بوکان


فرمانده انتظامی بوکان از کشف 25 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

- بهزاد بندریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاق کالا، ماموران ایست بازرسی شهید رجایی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل برنج قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از کامیون 25 تن برنج خارجی فاقد مجوز قانونی را کشف و دو متهم را در نیز رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان خاطرنشان کرد:ماموران انتظامی این شهرستان پس از دستگیری متهمان و انتقال آنان به مقر پلیس آنان را جهت سیر مراحل قانونی بعدی به مقامات قضایی این شهرستان تحویل دادند.

این مسؤول به ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده اشاره کرد و گفت: بنا بر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق کشف شده مبلغ یک میلیارد ریال برآورد شده است.

بندریان بر ضرورت همکاری تمام مردم در جهت ریشه کن کردن قاچاق کالا، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برنامه های مدونی ول امسال در جهت ریشه کن کردن قاچاق کالا در نظر دارد، افزود: در این راستا نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی بوکان خبر داد کشف 25 تن برنج قاچاق در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان خبر داد کشف 25 تن برنج قاچاق در بوکان