مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 00:512016-09-30ورزشي

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال: 2 دیدار آتی تیم ملی 50 درصد راه رسیدن به جام جهانی است


مدافع سال های نه چندان دور تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دو دیدار آتی تیم ملی برابر ازبکستان و کره جنوبی در حقیقت 50 درصد راه رسیدن ما به جام جهانی است.

- مهدی هاشمی نسب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم ملی ما برای رسیدن به جام جهانی باید ده دیدار را انجام دهد که تاکنون دو بازی انجام داده و موفق به کسب چهار امتیاز شده است.

وی با اشاره به دیدار شاگردان کی روش برابر ازبکستان و کره جنوبی گفت: با پیروزی در این دو مسابقه، می توانیم جمع امتیازهای خود را به عدد 10 برسانیم و به طور قطع این دو دیدار 50 درصد راه رفتن ما به جام جهانی را تشکیل می دهد.

عضو تیم فوتبال ستارگان البرز تصریح کرد: با توجه به اینکه ما دو دیدار برابر سوریه و دو دیدار خانگی برابر ازبکستان و چین داریم، می توانیم خیال خود را پس از پیروزی برابر ازبکستان و کره جنوبی برای رسیدن به جام جهانی راحت کنیم.

هاشمی نسب در پاسخ به این پرسش که چگونه می توانیم ازبکستان و کره جنوبی را در خانه حریفان شکست دهیم، گفت: ما خاطرات خوبی از مسابقه برابر ازبکستان و کره جنوبی طی سال های اخیر داریم و در این مدت اکثر مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشته ایم.

وی بیان داشت: البته باید توجه داشت که شرایط مسابقه با ازبکستان که برگرفته از فوتبال خشک روسیه است، با فوتبال سرعتی و سریع کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال: 2 دیدار آتی تیم ملی 50 درصد راه رسیدن به جام جهانی است

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال: 2 دیدار آتی تیم ملی 50 درصد راه رسیدن به جام جهانی است