مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 17:552016-09-30سياسي

تاکیددادستان کل کشور بر رصد، پیگیری و نظارت برحقوق عامه


هر موضوعی که به حقوق عامه برمی گردد را رصد، پیگیری و نظارت می کنم و از این تکلیف سرپیچی نخواهم کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیمای" خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری روز جمعه در همایش دادستان های عمومی و انقلاب و روسای دادگستری های کل و سازمان های قضایی نیروهای مسلح در مشهد افزود: امروز موضوع حقوق عامه مغفول و مظلوم واقع شده و در دستگاه قضا کمتر به این امر پرداخته شده است.

اوازدادستان ها خواست با استفاده از چرا از اختیار قانونی خود وبر اساس ماده 290 قانون آیین دادرسی در شهرستان ها و مراکز استان ها،جرایم مربوط به اموال عمومی و خسارت به حقوق عمومی را پیگیری کنند.

حجه الاسلام والمسلمین منتظری تاکید کرد : وظیفه دادستان کل کشور پیگیری و نظارت و وظیفه شما در استانها و شهرستان ها ورود به صحنه است .

او با اشاره به نادیده گرفتن حقوق عمومی از جمله منابع طبیعی ، آلودگی رودخانه ها و دریاها ، زمین خواری و کوه خواری در کشور ، افزود: ما موظفیم در این عرضه حضور کامل داشته باشیم ونتیجه قصور ما است که عده ای راحت طلب و فرصت طلب ، حقوق عمومی ازجمله جنگل ، کوه و دریا و رودخانه را برای منافع خود تخریب می کنند.

دادستان کل کشوربا بیان اینکه تا کنون رهبر معظم انقلاب هم بارها در این حوزه وارد شده اند ، گفت : چرا باید در اثر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکیددادستان کل کشور بر رصد، پیگیری و نظارت برحقوق عامه

تاکیددادستان کل کشور بر رصد، پیگیری و نظارت برحقوق عامه