مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 17:012016-09-30اجتماعي

در روز یک شنبه سرعت وزش باد و گرد و خاک در سیستان به 80 کیلومتر بر ساعت می‎رسد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از نفوذ توده هوای سرد در منطقه سیستان و وزش باد شدید از سمت شمال غرب به استان خبر داد و گفت: - سرعت وزش باد و گرد و خاک در سیستان به 80 کیلومتر بر ساعت می‎رسد کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از نفوذ توده هوای سرد در منطقه سیستان و وزش باد شدید از سمت شمال غرب به استان خبر داد و گفت: شدت وزش باد و گرد و خاک در روز یک شنبه به بیش از 80 کیلومتر در ساعت می‎رسد.

مرتضی فرجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از امروز جمعه تا دوشنبه هفته پیش رو با نفوذ توده هوای سرد در منطقه سیستان و وزش باد شدید از سمت شمال غرب باعث گرد و خاک و کاهش دید خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: اوج شدت وزش باد روز یک شنبه خواهد بود که ممکن است شدت وزش باد به بیش از 80 کیلومتر در ساعت رسیده و در برخی نقاط با طوفان و گرد و خاک پیش بینی می شود که طی این مدت این شرایط با شدت کمتر در برخی نقاط در نواحی مرکزی، نوار غربی و مرز شرقی استان باعث افزایش غلظت غبار خواهد شد.

وی گفت: همچنین امروز جمعه در نواحی مرکزی استان از دلگان و بزمان تا خاش و میرجاوه و نصرت آباد و برخی نقاط زاهدان وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک از سمت جنوب غرب رخ خواهد داد که در محدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روز یک شنبه سرعت وزش باد و گرد و خاک در سیستان به 80 کیلومتر بر ساعت می‎رسد

در روز یک شنبه سرعت وزش باد و گرد و خاک در سیستان به 80 کیلومتر بر ساعت می‎رسد