مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 16:362016-09-30سياسي

امام جمعه اشکنان: صاحبان تعزیه و عزاداری ها شان و منزلت حضرت سیدالشهدا را حفظ کنند


امام جمعه اشکنان با اشاره به برخی تحریف ها و خرافات در برگزاری تعزیه حضرت اباعبداالله در منطقه، گفت: صاحبان تعزیه و عزاداری ها شان و منزلت حضرت سیدالشهدا را حفظ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اشکنان لامرد، حجت الاسلام شیخ علی صفری در خطبه های امروز نماز جمعه این بخش با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: هیچ کسی نمی خواهد مردم را به زور بهشتی کند، اما نیروی انتظامی باید با کسانی که هنجارشکنی علنی می کنند و جامعه دینی ما را با کارهای ناشایست به هم می،ریزند و امنیت جامعه را نادیده می گیرند، به شدت برخورد کند.

امام جمعه اشکنان با اشاره به مسئله امنیت در جامعه اسلامی افزود: اگر امنیت و آرامش در کشور نباشد، زمینه سرمایه گذاری در ابعاد مختلف فراهم نمی شود و در پناه امنیت و از خودگذشتگی فرزندان ما در نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی است که به اعتراف همه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، کشور عزیز ما امروز یکی از امن ترین کشورهای دنیاست.

حجت الاسلام صفری با اشاره به آغاز ماه محرم و ایام شهادت حضرت اباعبداالله الحسین(ع) گفت: در محرم و عزای امام حسین(ع) است که اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی تشخیص داده می شود و خوب است صاحبان منبرها و حسینیه ها با تبیین درست از واقعه عاشورا و اهداف بلند امام حسین(ع)، چهره واقعی اسلام عزیز که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اشکنان: صاحبان تعزیه و عزاداری ها شان و منزلت حضرت سیدالشهدا را حفظ کنند

امام جمعه اشکنان: صاحبان تعزیه و عزاداری ها شان و منزلت حضرت سیدالشهدا را حفظ کنند