مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 14:562016-09-30سياسي

امام جمعه پل سفید سوادکوه: توسعه گردشگری سوادکوه با تقویت ابعاد فرهنگی همراه باشد


امام جمعه پل سفید سوادکوه خواستار توسعه گردشگری این شهرستان با تقویت ابعاد فرهنگی و دینی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سوادکوه، حجت الاسلام احمد قربانی در خطبه های نماز جمعه پل سفید با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و اهداف قیام امام حسین (ع)، گفت: امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت پیامبر (ص) و عمل به سیره نبوی و علوی را دلیل قیام خود عنوان کرد.

وی با بیان اینکه وضع قوانین، راه اندازی دادگستری ها، اعلامیه جهانی حقوق بشر، وجود انجمن های خیریه، نگهداری ایتام و نفرت از جنایت برای بیان و تعیین مرز بدی و خوبی وضع شده است، افزود: قرآن کریم ما مسلمانان را تکلیف به اصلاح گری و ترویج خوبی ها و ترک بدی ها می کند.

امام جمعه پل سفید سوادکوه، فطرت ها را خواهان خوبی و ترک زشتی توصیف و خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) به دلیل اصلاح گری، امر به معروف و نهی از منکر و تلاش برای استقرار خوبی ها و دوری از بدی ها بر جان ها حکومت می کند.

این مسؤول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره پایداری امام حسین (ع) در مصائب بزرگ و بر افراشته نگهداشتن پرچم سربلندی اسلام و روشن کردن مرز امامت با سلطنت، اظهار کرد: دلیل مخالفت ما با اسراییل و آل سعود به دلیل مبارزه با بدی ها و تلاش برای ترویج خوبی ها است و افتخارمان پیروی از مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پل سفید سوادکوه: توسعه گردشگری سوادکوه با تقویت ابعاد فرهنگی همراه باشد

امام جمعه پل سفید سوادکوه: توسعه گردشگری سوادکوه با تقویت ابعاد فرهنگی همراه باشد