مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 14:502016-09-30سياسي

خطبه های نماز جمعه سمنان


مسئولان در ارتباطات بین المللی و روابط خارجی استکبار ستیزی و ذلت ناپذیری عاشورایی را مدنظر داشته باشند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، نماینده ولی فقیه در استان در نماز جمعه سمنان با بیان این مطلب گفت : مسئولان باید بر اساس آموزه های نهضت عاشورا فعالیت کنند چرا که انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از این نهضت حسینی است .

آیت الله سید محمد شاهچراغی همچنین بر پرهیز از خرافات در برگزاری آیین های عزاداری محرم تاکید و تصریح کرد : مراسم محرم باید سنتی و اسلامی برگزار شود و حرام و خرافات در آن نباشد.

خطیب جمعه سمنان ، تقوا و شهادت را از راه های رسیدن انسان به سعادت عنوان کرد و افزود: شهیدان در راه خدا به سعادت ابدی دست یافته اند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، نظم و امنیت را از برکات فعالیت نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروهای انتظامی ، مردمی و در خط ولایت هستند.

آیت الله شاهچراغی همچنین شرکت در سرشماری نفوس و مسکن را ضروری دانست و از مردم خواست با ثبت نام اینترنتی در این طرح در کسب رتبه ممتاز استان در کشور بکوشند.

نماینده ولی فقیه در استان پیشروی های ارتش سوریه تا قلب حلب را یاد آوار شد و افزود: اگر شیطان بزرگ و اتحادیه اروپا دست از حمایت داعش بردارند به زودی گروهک داعش از بین میرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطبه های نماز جمعه سمنان

خطبه های نماز جمعه سمنان