مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 14:412016-09-30اجتماعي

خطر ویزای جعلی در کمین زائران اربعین حسینی


مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت نسبت به خطر دلالها و دفاتر غیرقانونی در صدور روادید (ویزا) اربعین حسینی هشدار داد و گفت: این دلالها و دفاتر غیرقانونی قصد ارائه ویزای غیرقانونی، - جعلی و گران تر از حد تعیین شده را دارند که باید متقضایان هوشیار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، محسن نظافتی درباره صدور روادید (ویزا) اربعین حسینی اظهار کرد: دریافت مدارک برای صدور روادید توسط سفارتخانه و کنسولگری های عراق در تهران، مشهد، کرمانشاه و اهواز آغاز شده است و امیدواریم این روند تسریع بیشتری پیدا کند.

وی تصریح کرد: تمامی متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی باید بر اساس اطلاعیه های ستاد مرکزی اربعین و سازمان حج و زیارت در سامانه سماح ثبت نام کنند و روادید خود را از طریق تعیین شده و مراجع ذیصلاح دریافت کنند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت اذعان داشت: سازوکار طراحی شده در سامانه سماح به گونه ای است که متقاضیان با نام نویسی و تعیین دفاتر مجاز سازمان حج و زیارت روند دریافت روادید، بیمه (خدمات پزشکی) و تاریخ اعزام را مطلع خواهند شد.

نظافتی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزیهای انجام گرفته، ساماندهی زائران اربعین حسینی برای اعزام به عتبات عالیات به خوبی مورد توجه قرار گرفته و از ازدحام در مرزها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر ویزای جعلی در کمین زائران اربعین حسینی

خطر ویزای جعلی در کمین زائران اربعین حسینی