مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 14:362016-09-30سياسي

نماینده ولی فقیه در استان البرز: فرهنگ عاشورایی را باید در درون خود تقویت کنیم


نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی نجات بخش بشریت است، گفت: فرهنگ عاشورایی و نهضت حسینی را باید در درون خود تقویت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرج، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان امروز نیز با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان شهری برگزار شد.

آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: پلیس باید به صورت علمی و کارشناسی جرایم نوین را رصد و قاطعانه و براساس قانون با متخلفان برخورد کند.

وی در ادامه تصریح کرد: برای تحقق این مهم نیاز است که پلیس مردمی، در کنار مردم و در راه ولایت حرکت کرده و همواره روحیه شجاعت، ایثار و تلاش در جهت ایجاد امنیت مردم و کشور را در خود تقویت کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دهه نخست محرم گفت: امام خمینی(ره) تأکید فرمودند که محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است و این خون شهدای بزرگوار کربلا است که در طول تاریخ چنین اثری را از خود برجای می گذارد.

حسینی همدانی افزود: برگزاری مراسم عزاداری حسینی با این شرط اثرگذار خواهد بود که ما فرهنگ عاشورایی و نهضت حسینی را در درون خود تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در استان البرز: فرهنگ عاشورایی را باید در درون خود تقویت کنیم

نماینده ولی فقیه در استان البرز: فرهنگ عاشورایی را باید در درون خود تقویت کنیم