مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 13:112016-09-30سياسي

امام جمعه اهل سنت ارومیه: وحدت یکی از عوامل موثر در رفع مشکلات است


وحدت یکی از مهم ترین عوامل موثر در رفع مشکلات جامعه اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: وحدت کلمه یکی از مهم ترین عوامل موثر در رفع مشکلات جامعه اسلامی به شمار می رود بنابراین از کارکردهای مختلف و متعدد آن نباید به هیچ عنوان غافل شویم.

وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم در برهه حساس کنونی باید برای اتحاد و همدلی با یکدیگر به معنای واقعی کلمه و در عمل قدم های بلندی بردارند، یادآوری کرد: در این صورت تا اندازه زیادی مشکلات و چالش های موجود در زمینه های مختلف رفع خواهد شد.

بیضاوی با بیان اینکه وحدت یکی از حلقه های مفقوده در جهان اسلام نیز به شمار می رود، ادامه داد: مسلمانان مناطق مختلف جهان به ویژه منطقه با مشکلات متعددی روبه رو هستند به ویژه اینکه ایادی استکبار جهانی هر روز یک گروهک تروریستی جدید را خلق و حمایت می کند، بنابراین برای دفع خطرات این دشمنان قسم خورده باید متحد شویم.

امام جمعه اهل سنت ارومیه به آسیب ها و ضررهای ناشی از اختلاف اشاره کرد و بیان داشت: در طول تاریخ اسلام موارد، داستان ها و اتفاق ها زیادی به خاطر نبود همدلی بین مسلمانان رخ داده است که باید برای عبرت گرفتن از آنها گام برداشته و در زندگی کنونی آن آموزه ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت ارومیه: وحدت یکی از عوامل موثر در رفع مشکلات است

امام جمعه اهل سنت ارومیه: وحدت یکی از عوامل موثر در رفع مشکلات است