مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 10:262016-09-30پزشكي

دلایل سقط جنین در ماه های مختلف بارداری


استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه40 درصد از بارداری ها در مراحل اولیه منجر به سقط می شود، گفت: تعداد سقط های ناخواسته نسبت به زمان های گذشته افزایش نیافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، اشرف آل یاسین در ارتباط با وقوع سقط ناخواسته در مادران باردار، اظهار داشت: به نظر نمی رسد که تعداد سقط های ناخواسته نسبت به زمان های گذشته افزایش یافته باشد، چرا که از صد حاملگی که ایجاد می شود حدود 40 مورد آنها به طور معمول سقط و دفع می شود.

وی افزود: بسیاری از این سقط ها قبل از اینکه به تست مثبت حاملگی برسد، انجام می شود در صورتی که پیش از این خیلی افراد متوجه این موضوع نبوده چرا که دیر نسبت به بارداری خود به آگاهی می رسیدند.

امروزه تست های حاملگی سبب شده است تا بسیار سریع نسبت به باردار شدنشان اطلاع پیدا کنند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: بسیاری از کسانی که در روزهای نخست باردار شدن سقط در آنها رخ می دهد، به دلیل نامناسب بودن جنین این اتفاق در آنها بروز می کند و در واقع یک نوع واکنش طبیعی بدن محسوب می شود.

آل یاسین افزود: ما بیماری را که IVF می کنیم از 10 تا 20 تخمکی که از فرد آماده می کنیم دو سوم آنها دارای مشکل کروموزومی دارد و این مسئله ارتباطی با عوامل محیطی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل سقط جنین در ماه های مختلف بارداری

دلایل سقط جنین در ماه های مختلف بارداری