مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 09:212016-09-30سياسي

صبح امروز وزیر ارشاد با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار کرد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر دو روزه به کردستان صبح امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

- ه گزارش " از سنندج، علی جنتی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: بودجه فرهنگی کل کشور هفت هزار و 100 میلیارد تومان است که فقط هزار میلیارد تومان آن به ارشاد اسلامی اختصاص یافته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: 400 تا 500 میلیارد تومان از کل بودجه فرهنگی به صدا و سیما، حدود 500 میلیارد تومان به سازمان تبلیغات و مابقی به دستگاه ها و بخش های دیگر اختصاص می یابد.

وی همچنین گفت: سالانه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی حدود 200 میلیارد تومان را برای توسعه فعالیت های قرآنی میگذاشت اما به دلیل خشکسالی مالی، سال گذشته یک ریال پرداخت نشد.

جنتی همچنین گفت: 10 میلیارد تومان هم در سال به فیلمهای فاخر اختصاص می دادند که سال گذشته یک ریال هم برای این مورد اختصاص نیافت.

وی با عنوان اینکه پرداخت حقوق و یارانه در اولویت است، گفت: بیشتر وزرا اعتقاد دارند که با حدود هفت میلیون جمعیت زیرپوشش نهادهای حمایتی، جمعیت واجدین شرایط یارانه به بیشتر از 10 میلیون نفر نمی رسد.

گفتنی است؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر دو روزه به استان کردستان، دیروز ضمن دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر کردستان، در اختتامیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبح امروز وزیر ارشاد با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار کرد

صبح امروز وزیر ارشاد با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار کرد