مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 09:162016-09-30ورزشي

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر: بابلسر به پایگاه ورزش قهرمانی مازندران تبدیل شود


رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: با استفاده از شرایط و ظرفیت خاص، این شهرستان باید به پایگاه ورزش قهرمانی در استان تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بابلسر، اسماعیل پهلوان صبح امروز در مراسم نخستین آیین تجلیل از برترین های ورزش بابلسر در سالن اجتماعات اردوگاه شهید عظیمی این شهرستان، با بیان اینکه به دنبال توسعه ورزش همگانی در شهرستان هستیم، اظهار کرد: به موازات توسعه ورزش همگانی تقویت سازمان های مردم نهاد از اصولی است که به دنبال تحقق آن هستیم.

وی با بیان اینکه درصدیم با استفاده از شرایط و ظرفیت خاص بابلسر این شهرستان را به پایگاه ورزش قهرمانی در استان تبدیل کنیم، تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان را بیش از 7 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در برابر جمعیت 130 هزار نفری بابلسر این تعداد ورزشکار آمار قابل قبولی نیست.

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه از بدو ورودم به بابلسر بیش از 70 جلسه با هیأت های ورزشی شهرستان برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: در این جلسات توانستیم آسیب شناسی خوب و مثبتی از ورزش شهرستان داشته و به بررسی مشکلات این حوزه بپردازیم.

این مسؤول با اعلام اینکه شهرستان بابلسر با وجود داشتن زیرساخت مناسب ورزشی اما نتوانست به جایگاه واقعی خود در ورزش دست یابد، اظهار کرد: توسعه وزش همگانی، تقویت ورزش روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر: بابلسر به پایگاه ورزش قهرمانی مازندران تبدیل شود

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر: بابلسر به پایگاه ورزش قهرمانی مازندران تبدیل شود