مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 08:562016-09-30ورزشي

امام جمعه بابلسر: اجازه نمی دهیم بهادر مولایی از شرکت در مسابقات ورزشی محروم شود


امام جمعه بابلسر با بیان اینکه بهادر مولایی یکی از برجسته ترین ورزشکاران جهان، کشور و شهرستان ماست و باید به وجود داشتن چنین ورزشکاری افتخار کنیم، - گفت: اجازه محرومیت بهادر مولایی از شرکت در مسابقات ورزشی را نمی دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بابلسر،حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور شب گذشته در مراسم نخستین آیین تجلیل از برترین های ورزش شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات اردوگاه شهید عظیمی این شهرستان با بیان اینکه موضوع ورزش موضوع جدی است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بهترین حامی ورزشکاران است و به صراحت فرمود همه آحاد ملت باید وزش را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه در قانون اساسی تاکید جدی به ورزش شده است و ورزش مظهری از شکرانه نعمت الهی و تندرستی است، گفت: ورزش قدرت نرم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است و پرچمی که ورزشکاران در میادین جهانی، آسیایی، المپیکی و پاراالمپیکی به اهتزاز در می آورند کمتر از فتوحات مرزی نیست.

امام جمعه بابلسر ورزش را از مصادیق جهاد اکبر دانست و افزود: نگاه به ورزش باید نگاه معنوی باشد و همانطور که اسلام به سه امر ورزش، علم و ایمان تاکید دارد ما نیز این سه اصل را مورد توجه قرار دهیم.

قلی پور تصریح کرد: توجه به ورزش امری مهم و پسندیده است اما باید در کنار توجه به مسائل جسمانی مسائل معنوی هم مورد توجه قرار گیرد چون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بابلسر: اجازه نمی دهیم بهادر مولایی از شرکت در مسابقات ورزشی محروم شود

امام جمعه بابلسر: اجازه نمی دهیم بهادر مولایی از شرکت در مسابقات ورزشی محروم شود