مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 23:362016-09-29سياسي

در هرمزگان رهبر شیعیان بحرین در اجلاس پیرغلامان حسینی تجلیل شد


رهبر شیعیان بحرین به عنوان چهره ویژه چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در بندرعباس تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بندرعباس، در مراسم اختتامیه چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که امشب در بندرعباس برگزار شد، از شخصیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین به طور ویژه تجلیل شد.

شیخ عبدالله دقاق نماینده شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین ضمن دریافت لوح تقدیر و نشان ویژه این اجلاس در سخنانی کوتاه اظهار کرد: ما اینجا جمع شدیم تا پیرغلامان و خادمان امام حسین(ع) را تجلیل کنیم و این اقدامی بسیاری مناسب و شایسته است.

وی با بیان وضعیت و شرایط رهبر شیعیان بحرین بیان کرد: خانه شیخ قاسم محاصره شده و 200 روز است که این محاصره ادامه یافته و یارانش گرد او جمع شده اند.

نماینده شیخ عیسی قاسم گفت: شیخ قاسم اکنون با ماشین ها و اسلحه های ارتش محاصره شده، چون او سخنان امام حسین(ع) را بازگو می کند و کلام او کلام امام حسین(ع) یعنی هیهات مناالذله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رییس رسانه ملی نشان ویژه اجلاس چهاردهم را به نماینده شیخ عیسی قاسم اهدا کرد، همچنین علی عسکری در بخش دیگری از این مراسم از دو فرزند شهید مدافع حرم هرمزگانی شهید سالاری نیز به طور ویژه تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هرمزگان رهبر شیعیان بحرین در اجلاس پیرغلامان حسینی تجلیل شد

در هرمزگان رهبر شیعیان بحرین در اجلاس پیرغلامان حسینی تجلیل شد