مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 23:112016-09-29ورزشي

بازدید رییس فداراسیون اسکی از محل احداث نخستین پیست شمال ایران


رییس فدراسیون اسکی با حضور در بخش کجور شهرستان نوشهر از محل درنظر گرفته شده برای احداث پیست اسکی برف و اسکی روی چمن این منطقه بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، در این سفر که در راستای سیاست توسعه رشته اسکی در سراسر ایران صورت گرفت، سید عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی از گسترش سخت افزاری زیرساخت های رشته اسکی در مناطق مختلف ایران استقبال کرد.

افتخاری با بیان اینکه احداث پیست اسکی در بخش کجور می تواند در بُعد گردشگری و ورزشی مؤثر باشد، گفت: این پیست می تواند فضای خوبی برای رونق گردشگری شود و گردشگران بیشتری به واسطه این پیست به منطقه می آیند.

رییس فدراسیون اسکی خاطر نشان کرد: احداث این پیست در بخش ورزش حرفه ای و قهرمانی نیز در توسعه اسکی روی چمن بسیار تأثیرگذار است.

توسعه اسکی روی چمن با توجه به اینکه فصل اسکی روی برف محدود است، می تواند تا حدود 6 ماه ورزشکاران را از نظر آمادگی در سطح خوبی نگه دارد.

او با بیان اینکه مناطق شمالی ایران با ساختار آب و هوایی که دارند در حوزه قهرمانی اسکی روی چمن می توانند افتخارآفرین باشند، گفت: استعدادهای بخش کجور در ایجاد و احداث پیست اسکی بسیار مساعد است و تنها باید به فکر سرمایه گذاری در این بخش بود تا به شکوفایی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس فداراسیون اسکی از محل احداث نخستین پیست شمال ایران

بازدید رییس فداراسیون اسکی از محل احداث نخستین پیست شمال ایران