مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 22:252016-09-29ورزشي

فعالیت انجمن کوچولوهای ایرانی در شناسایی افراد کوتاه قامت نخبه


نایب رییس هیات مدیره انجمن کوچولوهای ایرانی گفت: کوچولوها مانند تمام اعضای جامعه حق زندگی کردن و بهره مندی از حقوق شهروندی دارند.

- سیدمحمدحسین جلالی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: انجمن کوتاه قامتان بلند همت، مانند ایرانی کوچک است که این بار کوچولوهای ایرانی را دور خود جمع کرده است.

وی با بیان اینکه افرادی با شرایط قدی پایین تر از 140 سانتی متر از سال 88 مجوزی را از وزارت کشور دریافت کردند گفت: این مجوز برای فعالیت و تشکیل هیات مدیره ای برای کوتاه قامتان بود.

جلایی با اشاره به اینکه این مجمع تاکنون در دو دوره برگزار شده است افزود: به این ترتیب این هیات مدیره توانسته است کوچولوهای ایرانی را در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی معرفی کند تا خودی نشان دهند.

نایب رییس هیات مدیره انجمن کوچولوهای ایرانی در ادامه گفت: از اقدامات این انجمن شناسایی افراد کوتاه قامت نخبه در ایران و معرفی آنها به جامعه است .

جلایی همچنین جلوگیری از انزوای آنها را از جامعه و ورود شان به مجامع علمی و اجتماعی از دیگر اهداف این مجمع برشمرد و افزود: یکی از افتخارات کوتاه قامتان، همت بلند آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت انجمن کوچولوهای ایرانی در شناسایی افراد کوتاه قامت نخبه

فعالیت انجمن کوچولوهای ایرانی در شناسایی افراد کوتاه قامت نخبه