مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 21:562016-09-29سياسي

استاندار سمنان: دندان های دشمنان نظام در دوران دفاع مقدس در دهانشان شکست


همه قدرت ها در دوران دفاع مقدس با هم متفق القول شده بودند تا نظام را از بین ببرند؛ اما دندان هایشان با ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دهانشان شکست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " مستقر در منطقه عملیاتی رزمایش الی بیت المقدس 5 در منطقه عمومی سمنان، محمدرضا خباز امشب در حاشیه آیین وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام که به عنوان یکی از برنامه های رزمایش الی بیت المقدس 5 در سمنان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رشادت ها، بزرگی ها و از جان گذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی باید امروز تبیین شود.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی و صدام ملعون فکر کردن می توانند بزنند و فرار کنند و نظام مقدس ما را سرنگون کنند؛ ایران اسلامی در حالی که کل جهان پشت سر صدام ملعون بود، پیروز میدان دفاع مقدس شد.

استاندار سمنان بیان کرد: 46 کشور به طور مستقیم و 40 کشور به شکل غیرمستقیم در دوران جنگ تحمیلی، صدام خبیث را حمایت می کردند و البته زمینه های حمله رژیم بعثی عراق به ایران نیز از سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شده بود.

خباز تصریح کرد: این زمینه ها شرایطی را فراهم آورده بود که به محض غرس نهال جمهوری اسلامی ایران و اعلام شعار نه شرقی، نه غربی ، دولت های مختلفی که هیچ همکاری و نقطه مشترکی با هم نداشتند، علیه ما هم پیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: دندان های دشمنان نظام در دوران دفاع مقدس در دهانشان شکست

استاندار سمنان: دندان های دشمنان نظام در دوران دفاع مقدس در دهانشان شکست