مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 21:562016-09-29اقتصادي

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد گازرسانی به 92 هزار خانوار روستایی در گیلان


مدیرعامل شرکت گاز گیلان از گازرسانی به 92 هزار و 54 خانوار در 725 روستا از سال 92 تاکنون در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از فومن، جمشید ظهیری عصر امروز در جریان بازدید از پروژه های گازرسانی این شهرستان با اشاره به گازرسانی به 200 روستای گیلان در هفته دولت امسال اظهار کرد: تعداد 18 روستا با اعتبار 107 میلیارد ریال در فومن گازرسانی شده است.

وی به بهره برداری از پروژه های گازرسانی در روستای پلنگ دره در فومن در هفته دولت امسال اشاره کرد و افزود: روستاهای زیده بالا ، سفیدسنگان ، سیاه رود ، شالتوک ، کمادول ، کیش دره ، لتین پرد ، موسی کوه ، اتورسرا ، تنگ دره ، حسین کوه ، خشکنودهان بالا ، شولم ، گشت رودخان ، تله گگاه و کرداولاست از نعمت گاز برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه ارزش و تاثیرگذاری طرح ها به آن است که در زمان مقرر و در قالب اعتبار اختصاص داده شده به انجام برسد، تصریح کرد: استفاده از سوخت پاک و مستمر آرزوی روستاییان است و شرکت گاز گیلان برای تحقق این خواسته طرحی جدید در راستای بند ق اجرایی کرده است.

ظهیری، گازرسانی به 725 روستا را از طرح های اجرایی شرکت گاز گیلان از سال 92 تاکنون خواند و بیان کرد: در مدت مذکور تعداد 94 هزار و 54 خانوار روستایی از نعمت سوخت گاز طبیعی برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد گازرسانی به 92 هزار خانوار روستایی در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد گازرسانی به 92 هزار خانوار روستایی در گیلان