مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 20:312016-09-29فرهنگي

امروز کارگاه شروط ضمن عقد در آستارا برگزار شد


کارگاه شروط ضمن عقد با همت گروه مطالعات فرهنگی پویش آستارا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آستارا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان عصر امروز در کارگاه شروط ضمن عقد در گالری معراج اداره ارشاد آستارا اظهار کرد: این کارگاه با همت گروه مطالعات فرهنگی پویش آستارا برگزار شده است.

ابوطالب جوان، برپایی نمایشگاه مذکور را از اقدام خوب گروه مطالعات فرهنگی پویش برای تقویت زیرساخت های فرهنگی آستارا عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه مذکور اصطلاحات حقوقی از جمله عقد، مهریه عندالمطالبه و عندالاسطاعه، تمکین، نفقه، عسر و حرج، رجوع، حضانت و ولایت به منظور درک بهتر مسائل حقوقی برای شرکت کنندگان مطرح شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا تعداد شرکت کنندگان در کارگاه مذکور را بالغ بر 25 نفر متشکل از برادران و خواهران عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در قالب کارگاه مذکور شروطی که ضمن عقد باید قید شود برای حاضران تشریح شد، گفت: توجه به امر فرهنگ در جوامع بشری موجب اصلاح مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می شود.

جوان خاطرنشان کرد: متولیان امور فرهنگی باید از نقش و جایگاه بسیار مهم اصحاب فرهنگ و هنر در تعالی فرهنگ جامعه و تلفیق آن با آموزه های دینی به نحو مطلوبی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز کارگاه شروط ضمن عقد در آستارا برگزار شد

امروز کارگاه شروط ضمن عقد در آستارا برگزار شد