مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 16:262016-09-29سياسي

تشریح نمایشگاه عکس دستاوردهای دولت از زبان مجری طرح


مجری نمایشگاه دستاوردهای دولت، هنر تدبیر گفت: همین که توانستیم یک چهره سیاسی یعنی دکتر بانک را مجاب کنیم که فعالیت های دولت را به عنوان هنر منعکس کند دستاورد بزرگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو افضلی مجری نمایشگاه دستاوردهای دولت، هنر تدبیر در نشست خبری که ظهر امروز برگزار شد در خصوص جزییات این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بنا بر این شد که سطح کار در حدی قابل قبول و با بهره گیری از هنرمندان توانمند این حوزه انجام شود.

وی تصریح کرد: هنرمندان سهیم در این پروژه را استاد زنده رود از اعضای سیاست گذاری، عباسی و میرهاشمی رییس کانون عکاسان دفاع مقدس و آقایی رییس حوزه هنرهای معاصر تشکیل می دهند.

افضلی ادامه داد: همین که توانستیم یک چهره سیاسی یعنی دکتر بانک را مجاب کنیم که فعالیت دولت می تواند به عنوان هنر منعکس شود بخش از دستاورد بزرگ خود می دانیم.

مجری نمایشگاه اضافه کرد: طراحی و اجرای این کار با آقای احسایی و اصل کار به صورت یک سناریوست که سالانه پیش می رود و برای بیننده مشخص می کند که دولت در هر سال چه اقداماتی انجام داده است و این سازه ارتباط کامل با محتوا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح نمایشگاه عکس دستاوردهای دولت از زبان مجری طرح

تشریح نمایشگاه عکس دستاوردهای دولت از زبان مجری طرح