مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 16:112016-09-29اقتصادي

شهردار همدان خبر داد بازگشایی کامل خیابان طالقانی تا پایان سال جاری


شهردار همدان از بازگشایی کامل خیابان طالقانی تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، ظهر امروز طی مراسمی پارک معرفت در منطقه 2 شهرداری همدان با حضور مردم و مسؤولان شهرداری و شورای شهر افتتاح شد.

شهردار همدان در این مراسم با بیان اینکه در سال گذشته 9 میلیارد تومان صرفه جویی داشتیم، اظهار کرد: شهرداری همدان به دنبال اجرای اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال است و در این راستا حرکت می‎کند.

سید مصطفی رسولی با بیان اینکه به دنبال انجام تمام پروژه‎ها با هزینه کم و صرفه جویی در امور هستیم؛ گفت: برنامه‎های سال جاری را نیز با همین منوال پیش‎بینی کرده‎ایم.

وی با بیان اینکه به دنبال افتتاح هرچه سریعتر پارک ورزش در منطقه 2 هستیم افزود: عملیات عمرانی در این پروژه به میزان 2 هکتار آغاز شده و طبق طرح تفصیلی تا 11 هکتار افزایش خواهد یافت.

شهردار همدان در ادامه از بازگشایی کامل خیابان طالقانی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تا به امروز هشت پلاک از منازل تملک شده اند و سه پلاک دیگر نیز باقیمانده است.

وی با بیان اینکه پروژه های تملکی همچون خیابان طالقانی برای شهرداری هزینه بالایی دارد، افزود: برای بازگشایی خیابان طالقانی نزدیک به 70 میلیارد تومان هزینه صرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار همدان خبر داد بازگشایی کامل خیابان طالقانی تا پایان سال جاری

شهردار همدان خبر داد بازگشایی کامل خیابان طالقانی تا پایان سال جاری