مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 14:252016-09-29اقتصادي

تامین بیش از 90 درصد نیاز آب و برق در داخل


وزیر نیرو با تاکید بر اینکه بین 90 تا 95 درصد نیاز کشور در صنعت آب و برق توسط صنعتگران ایرانی تامین می شود، گفت: دستاوردها و موفقیت های کنونی وزارت نیرو به مدد ایثار و جان فشانی 500 شهید صنعت آب و برق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" ، حمید چیت چیان پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در آیین دومین یادواره شهید دکتر "حسن عباسپور" و 500 شهید صنعت آب و برق که در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، با اشاره به اثرگذاری مستقیم صنعت آب و برق بر روی بخش کشاورزی و صنعت، عنوان کرد: این بخش بر روی تمامی خدمات رفاهی جامعه اثر جدی دارد و لحظه ای توقف آن برای مردم کاملا مشهود خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای ارائه بهترین خدمات به مردم باید به دانش و علم روز دنیا مجهز می شویم، تصریح کرد: در طول بیش از سه دهه اخیر کارهای بزرگی در عرصه سدسازی و برق انجام شده و به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده ایم.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه 90 تا 95 درصد نیاز کشور در صنعت آب و برق بدست صنعتگران ایرانی تامین می شود، گفت: هدف وزارت نیرو خدمات رسانی به مردم بدون لحظه ای وقفه است.

چیت چیان خطاب به فرزندان شهدای حاضر در این یادواره گفت: دوران همرزمان پدران شما در مسئولیت های مختلف سپری شده است و این مسئولیت ها به شما سپرده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین بیش از 90 درصد نیاز آب و برق در داخل

تامین بیش از 90 درصد نیاز آب و برق در داخل