مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 13:202016-09-29سياسي

تاکید خبرگان رهبری بر حفظ ارزش های فرهنگی جامعه


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه مشترک هیئت رییسه و روسای کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری، بر مقابله جدی با منکرات در جامعه تاکید شد.

- آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما در قم ، تشکیل این جلسه مشترک را در راستای تبصره دو ماده 16 آیین نامه مجلس خبرگان رهبری ذکر کرد که باید حداقل دو ماه قبل از اجلاس رسمی برگزار شود.

وی افزود: در این جلسه برخورد با منکراتی ما نند فیش های نجومی، فتنه،اباحی گر و تبعیض و ولنگاری فرهنگی ویژه در فضای مجازی تاکید شد.

آیت الله خاتمی افزود: برخی اعضای خبرگان در خصوص حداقل سطح علمی و سن اعضا نظراتی داشتند که به کمیسیون آیین نامه جهت بررسی ارجاع شد.

آیت الله سید احمد خاتمی بررسی عملکرد کمیسیون های دیگر را دستور جلسه امروز این جلسه مشترک برشمرد و گفت: هر چند پایه و اساس در مجلس خبرگان آن است که جلسات علنی نباشد اما هیئت رییسه می تواند مسائل قابل طرح را برای مردم بیان کند و مردم هم باید بدانند نمایندگان آنها چه فعالیت هایی دارند.

وی تصریح کرد: بنابراین باید عملکرد و کمیسیون ها در مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی تشریح شود اما هنوز محقق نشده است.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: هیئت رییسه خود را موظف می داند برای فعال تر کردن کمیسیون ها اقدام کند چرا که همه 88 نفر اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید خبرگان رهبری بر حفظ ارزش های فرهنگی جامعه

تاکید خبرگان رهبری بر حفظ ارزش های فرهنگی جامعه