مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 11:352016-09-29سياسي

تمرین مشترک نیروی دریایی ایران و ایتالیا انجام شد


این تمرین با هدف ارتقای توان رزمی و تبادل اطلاعات و دانش نظامی بین دو نیروی دریایی کشور ایتالیا و ایران صورت گرفت.

- فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش از برگزاری تمرین مشترک دریایی میان ناو ایتالیایی یورو با ناوگان نیروی دریایی ارتش ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار حسین آزاد در مراسم برگزاری تمرین مشترک نیروی دریایی ارتش گفت: ناو یورو پس از چهار روز اقامت در شهر بندرعباس و دیدار با مسئولان ارشد استانی و فرماندهان نظامی در زمان ترک ایران تمرین مشترکی در تنگه هرمز و خلیج فارس با دو ناو ایرانی برگزار کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این تمرین مشترک ناوشکن الوند و البرز و یک فروند بالگرد نداجا و بالگردی از ناوشکن یورو در منطقه دریایی استان هرمزگان و خلیج فارس تمرینات اطلاعاتی، رهگیری و پروازی را انجام دادند.

آزاد افزود: این تمرین با هدف ارتقای توان رزمی و تبادل اطلاعات و دانش نظامی بین دو نیروی دریایی کشور ایتالیا و ایران صورت گرفت.

وی همچنین با اشاره به مراسم شام مشترک نیروی دریایی ایران و ایتالیا بر روی عرشه ناوشکن جماران، اظهار کرد: ایتالیایی ها که عضو ناتو هستند وقتی توان رزمی و توانمندی های نظامی ایران را مشاهده کردند متعجب بودند و باور نداشتند که ایران توان برگزاری رزمایش های مشترک را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین مشترک نیروی دریایی ایران و ایتالیا انجام شد

تمرین مشترک نیروی دریایی ایران و ایتالیا انجام شد