مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 10:402016-09-29اجتماعي

برگزاری روز جهانی کودک با بیش از 1500 کودک کار؛ امروز


مدیرعامل خدمات اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری مراسم روز جهانی کودک در امروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی، رضا قدیمی گفت: این جشن با بیش از 1500 کودک کار و خیابان تحت پوشش مراکز پرتو سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشن، به دلیل تقارن روز جهانی کودک با ایام محرم، حدود یک هفته زودتر از تاریخ میلادی و روز رسمی آن برگزار می شود افزود: کودکان کار و خیابان، به عنوان قشری در معرض آسیب، یکی از گروه های هدف شهرداری تهران و سازمان خدمات اجتماعی هستند و البته روز جهانی کودک بهترین بهانه برای پرداختن به این کودکان دوست داشتنی اما در معرض آسیب است.

قدیمی با اشاره به شعار امسال روز جهانی کودک یعنی فرزندپروری مثبت و جامعه ایمن گفت: برهمین اساس، جشن روز جهانی کودک را امسال با شیوه ای متفاوت برای این کودکان برگزار خواهیم کرد تا روزی شاد، به یادماندنی و البته هدفمند را برای آنان رقم بزنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی، با اشاره به پیش بینی برای برگزاری متفاوت و هدفمند این مراسم نسبت به سالهای گذشته امروز: بیش از یکصد میز خلاقیت در محل برگزاری جشن پیش بینی شده است تا ضمن ایجاد فضای مفرح، بحث های هدفمند آموزشی نیز برای این کودکان در نظر گرفته شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری روز جهانی کودک با بیش از 1500 کودک کار؛ امروز

برگزاری روز جهانی کودک با بیش از 1500 کودک کار؛ امروز