مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 09:552016-09-29اقتصادي

تجلیل از فعالان حوزه ی گردشگری استان


در مراسمی از فعالان حوزه ی گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما"، مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تجلیل از فعالان حوزه ی گردشگری استان با اشاره به در نظر گرفته شدن اعتبار 20 میلیارد تومانی برای سرمایه گذاری دربخش گردشگری استان گفت: در تفاهم نامه سه جانبه میان دفتر امور روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، استانداری کهگیلویه و بویراحمد و بانک سینا به کسانی که متقاضی سرمایه گذاری در بخش های گردشگری، صنعتی و کشاورزی در روستاها هستند تسهیلات تا سقف 20 میلیارد تومان با سود کم بهره پرداخت می شود.

پژمان نیک اقبالی با بیان اینکه امروزه آسانترین، ارزان ترین و کوتاه ترین مسیر برای ایجاد درآمد و رونق در اقتصاد، بحث گردشگری است افزود: این روش در سطح جهان به خوبی شناخته شده است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کشور و استان ما پتانسیل رونق صنعت گردشگری را دارد ادامه داد: اقدامات لازم برای پیوند گردشگری با اقتصاد و فرهنگ همراه با فراهم کردن زیرساخت ها در حال انجام شدن است.

نیک اقبالی با اشاره به ایجاد منطقه ویژه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد گفت:با ایجاد این منطقه زمینه رونق گردشگری استان فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از فعالان حوزه ی گردشگری استان

تجلیل از فعالان حوزه ی گردشگری استان