مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 09:102016-09-29فناوري

اَپ استور به روی ایرانی ها باز شد


هنوز شرکت اپل به صورت رسمی این لغو تحریم را تأیید نکرده است کارشناسان: اپل باید لغو تحریم کند اما بازی درآورده است - اپل محدودیت نصب اپلیکیشن برای کاربران ایرانی را لغو کرد؛ خبری که روز گذشته به سرعت برق و باد درتمامی خبرگزاری ها منتشر شد، اما این بار اولی نیست که رسانه های ایرانی از لغو تحریم اپ استور اپل و سایر خدمات این کمپانی آمریکایی به کاربران ایرانی خبر می دهند و مدتی بعد این لغو محدودیت، نقض می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهروند، اپل که آخرین بار در سال 2013 به صورت رسمی در سایت خود خبر داده بود، برخی محدودیت های کاربران ایرانی در دسترسی به خدمات خود را لغو می کند، دسترسی کاربران ایرانی به اپ استور را آزاد کرد اما مدتی بعد دوباره این محدودیت ها اعمال شده و کاربران ایرانی از دریافت خدمات اپ استور محروم شدند.

این درحالی است که اپل این بار خبری را به صورت رسمی مبنی بر لغو تحریم اپ استور منتشر نکرده است، اما کاربران ایرانی از دیروز قادر به بارگذاری اپلیکیشن از اپ استور اپل شده اند.

با این وجود که هیچ اعلام رسمی ازسوی کمپانی آمریکایی وجود ندارد، کارشناسان ایرانی اعلام می کنند؛ قطع و وصل دسترسی کاربران ایرانی به خدمات اپل اتفاق تازه ای نیست و هیچ معلوم نیست کمپانی آمریکایی دوباره بدعهدی کند و ایرانی ها را ازخدمات خود محروم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اَپ استور به روی ایرانی ها باز شد

اَپ استور به روی ایرانی ها باز شد