مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 01:262016-09-28سياسي

امام جمعه مرودشت: مأموریت های آتش نشانان، جهادی و نوعی ایثارگری است


مأموریت ها و رسالت آتش نشانان، جهادی و به نوعی ایثارگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مرودشت، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی شامگاه چهارشنبه در آیین نکوداشت روز آتش نشانی و ایمنی که با حضور تعدادی از مسؤولان محلی در سالن اجتماعات شهرداری این شهرستان برگزار شد ضمن تقدیر از خدمات مسؤول و کارشناسان حوزه ایمنی از آتش نشانان به عنوان مجاهدان راه خدا یاد کرد و شغل آنان را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: اگر آنان در مواقع انجام مأموریت جان خود را از دست بدهند شهید محسوب می شوند چراکه شغل آنان مقدس و با نجات جان انسان ها در ارتباط است.

امام جمعه مرودشت کینه، حسادت و طمع را سه عامل و شاخصه در آتش افروزی عنوان کرد و افزود: آتش افروزی هنر نیست بلکه تلاش در ایجاد فضای صفا و صمیمیت بین آحاد جامعه هنر و رشادت محسوب می شود.

وی عفو و گذشت، حلم و بردباری و صبر و حوصله را از محاسن و شاخصه های دیگر یک آتش نشان متعهد و مقتدر نام برد و بیان کرد: مأموریت های این قشر تلاشگر، جهادگونه و نوعی ایثارگری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در پایان این مراسم به جز آتش نشانان و کارشناسان حوزه آتش نشانی از فرزندان، بستگان و رزمندگان شاغل در شهرداری با لوح سپاس و اهدا هدیه تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مرودشت: مأموریت های آتش نشانان، جهادی و نوعی ایثارگری است

امام جمعه مرودشت: مأموریت های آتش نشانان، جهادی و نوعی ایثارگری است