مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 00:502016-09-28اقتصادي

آسایش مردم؛ بهترین انگیزه برای ثبت نام اینترنتی نفوس کشور


اگر 35 درصد از خانوار ایرانی از طریق اینترنت ثبت نام نفوس انجام دهند به جمع کشورهای پیشرفته دنیا در زمینه آمار می پیوندیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، امیدعلی پارسا در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با بیان اینکه تاکنون 436 هزار خانوار، معادل حدود یک میلیون و 455 نفر ثبت نام اینترنتی نفوس انجام داده اند افزود: از مردم تقاضا داریم ثبت اطلاعات خانواده را به روزهای پایانی نکشانند و پیش از بیست و چهارم مهرماه برای مشارکت حضور به هم رسانند.

او ادامه داد: راحتی و آسایش مردم بهترین انگیزه برای ثبت نام اینترنتی است.

پارسا تراز و جایگاه کشور در سطح جهانی را دیگر انگیزه ممکن برای ثبت نام اینترنتی مردم عنوان کرد و گفت: 45 درصد نفوس برای ثبت نام اینترنتی محتمل است زیرا بیش از دو سوم مردم به اینترنت دسترسی دارند.

رییس مرکز آمار به منظور ایجاد انگیزه همکاری میان مردم برای ثبت نام اینترنتی از جوایز یک میلیون و یک گیگ اینترنت رایگان برای کسانی که از طریق سایت www.

amar.

org ثبت نام می کنند بیان کرد و افزود: این جوایز به صورت قرعه کشی اهداء می شود و کسانی که نامشان به عنوان برنده در سایت مرکز آمار درج می شود می توانند با شماره تلفن 021851077 تماس گرفته و مراحل دریافت جوایز خود را جویا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسایش مردم؛ بهترین انگیزه برای ثبت نام اینترنتی نفوس کشور

آسایش مردم؛ بهترین انگیزه برای ثبت نام اینترنتی نفوس کشور