مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 23:462016-09-28سياسي

مشکلات مسکن جامعه ایثارگران برطرف می شود


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: رفع مشکلات مسکن جامعه ایثارگران کشور تا سال 98 برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی امشب در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار داشت: رفع مشکلات جامعه ایثارگران از مهم ترین دغدغه های مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی بیان کرد: مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تدبیر و برنامه ریزی تلاش دارند تا بیشتر مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران را برطرف کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به مشکلات اشتغال جامعه ایثارگران مطرح کرد: طبق آخرین آمار به دست آمده 67 هزار نفر از فرزندان خانواده های شاهد و ایثارگر جویای کار هستند و برای رفع مشکل بیکاری آن ها تلاش می کنیم.

شهیدی بیان کرد: رفع مشکلات بیکاری به موضوع مهم وضعیت اقتصادی کشور بستگی دارد و اگر بتوانیم این وضعیت را بهبود و رونق ببخشیم می توانیم بیشتر مشکلات اشتغال جامعه ایثارگران را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه طی سه ساله گذشته بنیاد شهید و امور ایثارگران برای 34 هزار و 500 نفر از طریق استخدام در دستگاه های اجرایی و 14 هزار نفر وام خوداشتغالی داده است، تشریح کرد: این مهم فعالیت خوبی بوده که همچنان ادامه دارد تا مشکلات کاری خانواده های شاهد و ایثارگر برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مسکن جامعه ایثارگران برطرف می شود

مشکلات مسکن جامعه ایثارگران برطرف می شود