مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 23:252016-09-28سياسي

پلیس برای مقابله با بی حجابی تنها مانده


فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی برای مقابله با بی حجابی در جامعه گفت: نیروی انتظامی در این زمینه تنها مانده اما با این وجود از ظرفیت های خود برای مقابله با بی حجابی در جامعه استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از قم، سردار حسین اشتری عصر امروز در دیدار با آیت الله ناصر مکارم شیرازی بابیان اینکه ایجاد امنیت و آسایش مردم یکی از اولویت های نیروی انتظامی است، اظهار داشت: نیروی انتظامی در اجرای مأموریت های خود توانسته رهنمودهای مراجع عظام را سرلوحه کار خود قرار دهد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ویژگی های نیروی انتظامی افزود: ناجا به منظور مقابله با ناهنجاری های فرهنگی اقدامات گسترده ای انجام داده و همچنین پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی یکی از اهداف ناجاست.

سردار اشتری با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی برای مقابله با بی حجابی در جامعه گفت: نیروی انتظامی در این زمینه تنها مانده اما با این وجود از ظرفیت های خود برای مقابله با بی حجابی در جامعه استفاده می کند.

وی با اشاره به تهدیدها و فرصت های فضای مجازی گفت: نیروی انتظامی به منظور مقابله با آسیب های این شبکه ها اقدامات ویژه ای انجام داده و بیش از 80 درصد جرائم را موردبررسی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس برای مقابله با بی حجابی تنها مانده

پلیس برای مقابله با بی حجابی تنها مانده