مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 21:062016-09-28فرهنگي

رییس اداره ارشاد چالوس: هنرمند باید در تمام ابعاد هنر ورود پیدا کند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس با اشاره به نقش ویژه هنر در دنیای امروز گفت: اگر افراد بتوانند در تمام ابعاد هنر ورود پیدا کنند ارزشمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان چالوس حجت الاسلام علی اصغر مختاری امشب در مراسم اختتامیه دومین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر چالوس که با حضور عکاسان، فیلمسازان و هنرمندان شهرستان های غرب استان مازندران در سالن شهید آوینی این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت اظهار کرد: انسان موجودی عجیب است و رها نیست، بنابراین شناخت وجود وی به آسانی محقق نمی شود.

وی با اشاره به اینکه خداوند نیز فرمود در انسان نیرویی وجود دارد که هر کسی توانایی شناخت آن را ندارد، افزود: رسیدن به مرحله شناخت اکتسابی است و باید مربی وجود داشته باشد که انسان را به درستی راهنمایی کند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس با تأکید بر اینکه خداوند امکانات را در اختیار بشر قرار داده و این خود انسان است که با ویژگی اختیاری خود بپذیرد یا رد کند، خاطرنشان کرد: خداوند انسان را رها کرد و مربی های گوناگون را فرستاد و هر کدام از انسان ها دارای معلمانی بودند پس می توان دریافت که این شناخت ها خود به خود به وجود نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره ارشاد چالوس: هنرمند باید در تمام ابعاد هنر ورود پیدا کند

رییس اداره ارشاد چالوس: هنرمند باید در تمام ابعاد هنر ورود پیدا کند