مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 19:402016-09-28اقتصادي

اولویت بانک مرکزی - گسترش کارتهای اعتباری


معاون بانک مرکزی در مراسم رونمایی از کارت اعتباری بانک سپه تاکید کرد: امیدوارم اولین بانک ایرانی در این عرصه هم اولین باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، معاون نظارتی بانک مرکزی در مراسم رونمایی از کارت اعتباری بانک سپه از ویژگی های کارتهای اعتباری جدید و تدابیر مقتدرانه بانک مرکزی برای حمایت از بانک های قانونمدار گفت: امید است بانک سپه به عنوان اولین بانک ایرانی که در خدماتی از جمله سپه چک، عابربانک و.

نخستین بوده، با توجه به منابع انسانی کارآمد و پتانسیل های بالای خود در صدور کارتهای اعتباری در سیستم بانکی نیز اولین باشد.

فرشاد حیدری گفت: کارتهای اعتباری در سه طبقه با مبالغ تا یکصد میلیون ریال، تا 300 میلیون ریال و حداکثر 500 میلیون ریال صادر می شود و هر یک از هموطنان می توانند تا 500 میلیون ریال از مجموع بانکها کارت اعتباری دریافت کنند همچنین هر مشتری پس از دریافت کارت در هر بانک ، امکان افزایش اعتبار و رسیدن تا سقف 500 میلیون ریال خواهد داشت.

حیدری با اعلام اینکه تا صبح ششم مهرماه تعداد کارتهای اعتباری در شبکه بانکی به بیش از 158 هزار کارت رسیده است بر لزوم گسترش صدور کارتها تأکید کرد و گفت: باید خدمات کارت اعتباری تا پوشش عموم خانوارهای ایرانی گسترش یابد و تمامی 23 هزار شعبه موجود در شبکه بانکی زمینه این مهم را فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت بانک مرکزی - گسترش کارتهای اعتباری

اولویت بانک مرکزی - گسترش کارتهای اعتباری