مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 18:062016-09-28اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش رودان خبر داد اعزام 4 کاروان دانش آموزی به سرزمین نور و حماسه


4 کاروان دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور و جزیره هرمز به منظور آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت اعزام شدند.

- احمد رحیمی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: 4 کاروان دانش آموزی به منظور بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، فکه، شلمچه، اروند، معراج شهدا و همچنین اردوی دریایی واقع در جزیره هرمز، راهی سرزمین نور و حماسه می شوند.

وی افزود: هدف از برگزاری این اردو آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مفاهیم ارزشی ایثار، مقاومت و شهادت است و دانش آموزان با حضور در مناطق عملیاتی با جان فشانی ها و ایثارگری های دلیرمردان این مرزوبوم به ویژه شهدای دانش آموز از نزدیک آشنا می شوند و در این راه هر چقدر فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان جامعه ترویج داده شود، بی تردید در مقابل آماج دشمنان در جنگ نرم مقاوم تر خواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش رودان عنوان کرد: تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی در میان نسل جوان امروز یکی از فرصت های خوب اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور است.

رحیمی پور به استقبال دانش آموزان از این اردوی معنوی اشاره کرد و یادآور شد: شور و اشتیاقی که دانش آموزان رودانی در بازدید از مناطق عملیاتی و سرزمین حماسه و ایثار دارند، ما را در مقابل هجمه ها و تهاجم ات فرهنگی بیگانگان بیمه کرده و دشمنان را ناامید خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش رودان خبر داد اعزام 4 کاروان دانش آموزی به سرزمین نور و حماسه

مدیر آموزش و پرورش رودان خبر داد اعزام 4 کاروان دانش آموزی به سرزمین نور و حماسه