مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 17:512016-09-28حوادث

مسؤول آتش نشانی شهرداری نور خبر داد اطفای 51 مورد حریق در شهر نور


مسؤول آتش نشانی شهرداری نور از اطفای 51 مورد حریق از مهر سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت 143 مورد عملیات امداد و نجات صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نور، رضاعلی خاکپور عصر امروز در آیین نکو داشت مقام آتش نشان و تجلیل از آتش نشانان شاغل و بازنشسته واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی، شهرداری نور، که با حضور مسؤولان شهرستانی، برگزار شد با ارائه گزارشی از عملکرد واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی، اظهار کرد: در یک سال گذشته امر آموزش پرسنل و تجهیز آتش نشانی در دستور کار قرار گرفت که با حمایت شورا و شهرداری، توفیقات خوبی حاصل شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت آموزش، برای کارکنان دولت بیش از هزار نفر ساعت آموزش انجام شد و برای سال های آینده نیز این آموزش ها ادامه دارد و به روزرسانی می شود.

مسؤول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نور از بازسازی و نوسازی یک دستگاه خودروی اطفای حریق سنگین خبر داد و اضافه کرد: مخزن این خودرو نیز از ظرفیت 8 هزار لیتر به 11 هزار لیتر افزایش یافت که مجموع هزینه بازسازی و افزایش ظرفیت این خودرو 850 میلیون ریال بوده است.

این مسؤول از دیگر اقدامات یک سال گذشته واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نور را خریداری ست کامل لوازم ورزشی بدنسازی به مبلغ 150 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از این نظر سومین شهر مازندران محس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول آتش نشانی شهرداری نور خبر داد اطفای 51 مورد حریق در شهر نور

مسؤول آتش نشانی شهرداری نور خبر داد اطفای 51 مورد حریق در شهر نور