مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 16:562016-09-28سياسي

فرمانده هنگ مرزی آستارا: مرزهای آستارا در امنیت کامل است


فرمانده هنگ مرزی آستارا تعامل با مرزنشینان این شهرستان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: امنیت کامل در مرزهای آستارا برقرار بوده و هیچ مشکلی در این ناحیه مشاهده و گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آستارا، نوذر مرادی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان در سالن اجتماعات هنگ مرزی ضمن تبریک فرارسیدن هفته ناجا، اظهار کرد: سیاست ها، دستورات و رهنمودهایی که از سوی سلسله مراتب بالا برای ما ابلاغ می شود در راستای خدمت رسانی به مرزنشینان و شهروندان است.

وی با بیان اینکه آستارا یکی از بهترین شهرستان های کشور به لحاظ مسائل امنیتی است، افزود: تمام تلاش هنگ مرزی و دیگر یگان های انتظامی آستارا برقراری امنیت و آرامش در مرزها بوده تا مرزنشینان و دیگر شهروندان با آرامش خاطر به زندگی روزمره خود بپردازند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با اشاره به اینکه وظیفه اصلی هنگ مرزی این شهرستان، حفاظت از مرزهای ایران اسلامی است، گفت: مرزنشینان مرزبانان اصلی این کشور محسوب می شوند.

مرادی برقراری امنیت در مرزهای کشور به ویژه مرزهای زمینی آستارا را یک مؤلفه مهم در مباحث نظامی و انتظامی عنوان کرد و افزود: در سایه تعامل و همکاری که با مرزنشینان وجود داشته تا به امروز در مرزهای این شهرستان امنیت برقرار بوده و مشکلی از بابت مرزهای این شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده هنگ مرزی آستارا: مرزهای آستارا در امنیت کامل است

فرمانده هنگ مرزی آستارا: مرزهای آستارا در امنیت کامل است