مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 16:552016-09-28اجتماعي

طراحی سامانه نظارت بر مدارس غیر دولتی


رییس سازمان مدارس غیر دولتی از طراحی سامانه نظارت برمدارس غیر دولتی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرضیه گُرد امروز در نشست با خبرنگاران گفت : این سامانه که هفته آینده رونمایی می شود استانداردهای شاخص برای مدارس غیردولتی تجزیه و تحلیل خواهد کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: ارزیابی جامع و استفاده از سامانه نظارت جامع برمدارس و بانک اطلاعاتی امسال به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و معرفی مدارس توانمند در سال جاری دنبال می شود .

وی درباره اظهارنظر رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش درباره پایین بودن میانگین نمرات نهایی مدارس غیردولتی، گفت: قضاوت کیفیت بر عهده مردم است و اگر میانگین نمرات نهایی مدارس غیردولتی از روستا تا شمال شهر تهران پایین باشد، هیچ پدر و مادری حاضر نیست فرزندش را در این مدارس ثبت نام کند، در صورتی که استقبال برای ثبت نام از سوی والدین وجود دارد.

خانم گُرد همچنین درباره قانون دائمی شدن مدارس غیردولتی ،گفت: شورای نگهبان ایرادهایی را به این قانون وارد کرد که قابل حل بود و ما ایرادها را برطرف کردیم و امیدواریم هفته آینده در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

رییس سازمان مدارس غیر دولتی گفت : در صورت تصویب نهایی این قانون صدور کلی مجوزهای پیش دبستانی بر عهده آموزش و پرورش خواهد بود و سایر دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سامانه نظارت بر مدارس غیر دولتی

طراحی سامانه نظارت بر مدارس غیر دولتی