مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 14:562016-09-28اقتصادي

رییس دانشگاه شیراز تأکید کرد لزوم سرمایه گذاری در حوزه پیشگیری


سلامت جامعه در مرتبه نخست به دانشگاه های کشاورزی بازمی گردد، چراکه در حوزه پیش گیری فعالیت می کنند و سرمایه گذاری در این حوزه می تواند بسیاری از هزینه های جانبی در بخش درمان را کم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، مجید ارشاد بعدازظهر امروز در آیین گشایش نخستین کنگره ملی عفونت و ایمنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمارها نشان دهنده رشد علمی کشورمان بوده و از جمله دستاوردهای این گونه کنفرانس های مشارکتی جمعی، انتقال علم و تجربیات جدید به دانشجویان و آشنایی آنها با صاحب نظران این حوزه است.

وی با اشاره به اهمیت دانشگاه های کارآفرین گفت: دانشگاه های کارآفرین علاوه بر رسالت های پیشین خود، مهارت های موردنیاز دانشجویان برای ورود به بازار کار را آموزش می دهند و این چیزی است که بازار کار و دستگاه های اجرایی از ما می خواهند، اما برای دستیابی به این مهم باید رشته های نزدیک به یکدیگر ادغام و علوم جدید، کاربردی و موردنیاز جامعه را ایجاد کرد.

این مسؤول با اشاره به اهمیت پیشگیری بیان کرد: سلامت جامعه در مرتبه نخست به دانشگاه های کشاورزی بازمی گردد، چراکه در حوزه پیش گیری فعالیت می کنند و بسیاری از بیماری هایی که به انسان منتقل می شود، از طریق دام است، درصورتیکه دانشگاه های پزشکی در مرحله درمان فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه شیراز تأکید کرد لزوم سرمایه گذاری در حوزه پیشگیری

رییس دانشگاه شیراز تأکید کرد لزوم سرمایه گذاری در حوزه پیشگیری