مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 14:552016-09-28بين الملل

فرانسه با اتخاذ سیاستهای اشتباه سبب بروز بحران در سوریه شد


همگان آگاهند که فرانسه یکی از کشورهایی است که با اتخاذ سیاست های اشتباه ، سبب بروز بحران کنونی و پیچیده تر شدن اوضاع نگران کننده و وخیم فعلی در سوریه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه بهرام قاسمی در واکنش به اظهارات نسنجیده وزیر امور خارجه فرانسه در نشست اخیر شورای امنیت درباره سوریه و نیز در مصاحبه با روزنامه لیبراسیون تصریح کرد : متاسفانه این اظهارات به رغم آگاهی که وزیر امور خارجه فرانسه باید از تحولات منطقه و جهان داشته باشد، غیر واقع بینانه و دور از انتظار است.

وی گفت : نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه برای مبارزه با تروریست های جانی و پلیدی به کار می رود که برخی کشورهای غربی به ویژه فرانسه با جنایاتشان از نزدیک آشنا هستند.

قاسمی تاکید کرد : آنان باید تاکنون به این درک و فهم ابتدایی رسیده باشند که نباید از ایران بخواهند این نفوذ را علیه مبارزان خط مقدم مقابله با تروریسم در جهان بکار گیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه توصیه کرد: ضروری است وزیر امور خارجه فرانسه قبل از بروز هر گونه احساس و بیان برخی سخنان ناروا ، قدری به مطالعه تاریخ تحولات چند دهه اخیر منطقه ، به ویژه نقش برخی دولتمردان وقت حاکم بر پاریس در حمایت از جنایتکارانی چون صدام و تسلیح رژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه با اتخاذ سیاستهای اشتباه سبب بروز بحران در سوریه شد

فرانسه با اتخاذ سیاستهای اشتباه سبب بروز بحران در سوریه شد