مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 14:402016-09-28فرهنگي

معاونت سیما و ساخت 30 سریال جدید


مرتضی میر باقری از ساخت 30 مجموعه تلویزیونی جدید خبر داد.

- مرتضی میر باقری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" گفت: خوشبختانه سریال سازی از وضع رکود و بیکاری خارج شده است و هزار نفر از عوامل تولید فعال شده اند و حدود 30 سریال دردست ساخت است.

وی با اشاره به اینکه تکلیف و وضع 50 سریال نیز مشخص شده است افزود: تا یکسال آینده تکلیف سریال های مناسبتی در مناسبت های مهم مانند دهه فجر ، نوروز ، ماه مبارک رمضان و تابستان 96 مشخص شده است.

میرباقری گفت: امیدواریم سریال سازی به دوران طلایی خود برسد چنانچه مجلس و دولت به ظرفیتی که در رسانه وجود دارد ، وقوف ویژه ای پیدا کند.

وی اضافه کرد: ما می توانیم تکلیف سریال های شبانه و الف ویژه که در آستانه ساخت هستند و نیز تکلیف 10 سریال الف ویژه دیگر را مشخص کنیم و قرار است این سریال ها هر هفته و شبانه روی آنتن برود.

معاون سیمای رسانه ملی با اشاره به اینکه شبکه جدیدی افتتاح نمی شود گفت: راه اندازی شبکه جدیدی در دستور کار رسانه ملی نیست.

مرتضی میر باقری گفت: به مناسبت عید غدیر بحث پرداختن به مقطع سنی زیر 18 سال و نوجوان در شبکه امید برنامه ریزی شد و امیدواریم این شبکه بتواند برای مقطع یادشده و نسل آینده گام های موثری بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت سیما و ساخت 30 سریال جدید

معاونت سیما و ساخت 30 سریال جدید