مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 12:302016-09-28اجتماعي

ارسال اخطاریه کتبی به سربازان غایب


جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به ثبت نام روزانه حدود 2000 نفر در طرح پرداخت جریمه غیبت، از آغاز ارسال اخطاریه کتبی از طریق پست برای سربازان غایب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سردار ابراهیم کریمی با اشاره به استقبال خوب مشمولان غایب از طرح پرداخت جریمه غیبت، اظهار کرد: با توجه به استقبال مشمولان غایب از طرح پرداخت جریمه نقدی، مرحله دوم ثبت نام مشمولان نیز آغاز شده است و زمان اتمام آن نیز با توجه به روند استقبال سربازان غایب برای ثبت نام در این طرح، تعیین و در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت نام 135 هزار سرباز غایب در طرح پرداخت جریمه/ روزانه حدود 2000 نفر ثبت نام می کنندجانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: بدیهی است پس از اتمام مهلت ثبت نام در مرحله دوم این طرح، راستی آزمایی اطلاعات ثبت شده در ثبت نام متقاضیان انجام خواهد گرفت.

وی با تشریح آمار ثبت نام متقاضیان بهره مندی از طرح جریمه غیبت گفت: از ابتدای امسال حدود 135 هزار مشمول غایب در طرح پرداخت جریمه نقدی ثبت نام کرده اند و آمارها نشان می دهد روزانه بین 1500 تا 2000 نفر از این مشمولان در طرح مذکور ثبت نام می کنند.

صدور معافیت برای بیش از 30 هزار سرباز غایب در سال جاریکریمی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون برای بیش از 30 هزار نفر از مشمولان غایب که حائز بهره مندی از این طرح بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال اخطاریه کتبی به سربازان غایب

ارسال اخطاریه کتبی به سربازان غایب