مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 11:402016-09-28ورزشي

همکاری مشترک بسیج ورزش و فدراسیون کونگ فو


فدراسیون کونگ فو و سازمان بسیج ورزش با همکاری مشترک، تفاهم نامه ای را به امضا می رسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" و به نقل از فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی؛ سازمان ورزش بسیج و فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی بر همکاری مشترک و اضافه شدن رشته کونگ فوی ایرانی به ورزش های مورد حمایت بسیج تاکید کردند.

صبح امروز رضا حیدری رییس فدراسیون کونگ فو با حضور در سازمان ورزش بسیج با سردار یزدانی رییس سازمان ورزش بسیج دیدار و گفتگو کرد.

سردار یزدانی در این دیدار با اشاره به اینکه بسیج از گسترش همه ورزش ها حمایت می کند، گفت: در این بین رشته هایی که مقام معظم رهبری در فرمایشات شان بر آن تاکید دارند و ورزش های بومی محلی که برگرفته از فرهنگ و منش پهلوانی هستند، باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

حیدری رییس فدراسیون کونگ فوهم در این دیدار با بیان اینکه کونگ فوی ایرانی جایگاه خوبی در آسیا و جهان پیدا کرده است، افزود: امیدواریم با همکاری سپاه و بسیج این رشته ایرانی و بومی را در داخل کشور توسعه دهیم.

در این جلسه محمدمهدی حیدری به عنوان رابط فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی و سازمان ورزش بسیج برای تدوین تفاهم نامه مشترک انتخاب شد تا پس از جلسه مشترک با کارشناسان فنی سازمان ورزش بسیج، این تفاهم نامه تدوین و به امضای طرفین برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک بسیج ورزش و فدراسیون کونگ فو

همکاری مشترک بسیج ورزش و فدراسیون کونگ فو