مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 11:252016-09-28اجتماعي

بومی گزینی در رشته های پزشکی


در سال جاری برای جذب دانشجویان در رشته های پزشکی توجه ویژه ای به بومی گزینی شده و این موضوع در دفترچه های دانشگاه سراسری نیز مطرح شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، حسین توکلی گفت: در دفترچه راهنمای کنکور سراسری سال 95 به موضوع بومی گزینی در رشته های پزشکی اشاره شده بود.

وی افزود: داوطلبان در رابطه با این موضوع اطلاعات لازم را کسب کرده و موظف بودند پیش از انتخاب، دفترچه راهنما را با دقت مطالعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به برخی اعتراض های اعلام شده مبنی بر عدم پذیرش یک دانشجو با رتبه 3 رقمی در دانشگاه های تهران اظهارکرد: این اتفاق تنها در رشته های پزشکی افتاده زیرا در این رشته ها، توجه ویژه ای به بومی گزینی شده است.

توکلی با ارائه توضیحاتی در رابطه با چگونگی اعلام اعتراض دانشجویان خاطرنشان کرد: دانشجویانی که نسبت به رشته ای که در آن قبول شده اند اعتراض دارند، می توانند اعتراض خود را از طریق سایت سازمان سنجش کشور به ثبت برسانند.

وی تاکید کرد: لازم نیست داوطلبان برای ثبت اعتراض خود راهی شهر تهران شوند بلکه تنها کافی است این عده تذکر خود را ثبت کرده و پس از آن، جواب اعتراض خود را از طریق سایت دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی گزینی در رشته های پزشکی

بومی گزینی در رشته های پزشکی