مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 10:512016-09-28اجتماعي

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد افزایش 177 درصدی مزاحمت اینترنتی در گیلان


فرمانده انتظامی گیلان از افزایش 177 درصدی مزاحمت اینترنتی در استان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در آستانه فرا رسیدن هفته ناجا در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: امنیت مهم ترین خواسته به حق مردم از حاکمیت است.

وی با بیان اینکه پلیس نقش کلیدی در امنیت اجتماعی دارد، افزود: مردم مهم ترین رکن در پیشگیری اجتماعی و سرمایه و تکیه گاه پلیس محسوب می شوند.

فرمانده انتظامی گیلان آغاز برنامه های هفته ناجا را از 9 تا 15 مهر ماه عنوان کرد و گفت: برنامه های هفته ناجا با شعار همه با هم برای امنیت و آرامش برگزار می شود.

وی با تشریح برنامه های هفته ناجا خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن برنامه ها با ماه محرم، تجلیل از کارکنان انتظامی استان را برنامه ریزی کردیم.

میرحیدری معرفی کارنامه یک ساله پلیس به مردم را از جمله برنامه ها عنوان کرد و یادآور شد: افزایش احساس امنیت و رضایت مندی مردم جزو اهداف برنامه های هفته ناجا است.

وی افزایش جلب مشارکت های مردمی در توسعه امنیت را از دیگر اهداف برنامه ها عنوان کرد و متذکر شد: استقرار سلامت اداری در حوزه پلیس از اهداف ماست.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه به عملکرد این نیرو در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت وقوع جرم در استان 17


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد افزایش 177 درصدی مزاحمت اینترنتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد افزایش 177 درصدی مزاحمت اینترنتی در گیلان