مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 10:512016-09-28اجتماعي

شهردار کرمان خبر داد راه اندازی سامانه کرمان کارت/ تردد 1000 تاکسی فرسوده در کرمان


شهردار کرمان از راه اندازی سامانه کرمان کارت خبر داد و گفت: مردم با استفاده از کرمان کارت می توانند از 24 خدمت شهری از جمله اتوبوسرانی، تاکسیرانی، - راه اندازی سامانه کرمان کارت/ تردد 1000 تاکسی فرسوده در کرمان شهردار کرمان از راه اندازی سامانه کرمان کارت خبر داد و گفت: مردم با استفاده از کرمان کارت می توانند از 24 خدمت شهری از جمله اتوبوسرانی، تاکسیرانی، شهربازی و پارکومتر بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمان، علی بابایی صبح امروز در آیین بهره برداری از پروژه بازسازی ناوگان اتوبوسرانی و سامانه الکترونیکی کرمان کارت با حضور استاندار کرمان در محل فرهنگسرای کوثر اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شاهد این امر هستیم که شهرداری کرمان از ابتدای سال ستاد اقتصاد مقاومتی را تشکیل داد.

وی بیان داشت: شهرداری کرمان دارای 15 سازمان و چهار منطقه است و برنامه ها در قالب 24 آیتم ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی است.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه بازسازی ناوگان اتوبوسرانی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، اضافه کرد: همچنین جمع آوری زباله های شهر کرمان در راستای اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی واگذار شده است و قیمت جمع آوری زباله از 100 تومان به 60 تومان کاهش یافته و 32 خودروی جمع آوری زباله توسط بخش خصوصی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کرمان خبر داد راه اندازی سامانه کرمان کارت/ تردد 1000 تاکسی فرسوده در کرمان

شهردار کرمان خبر داد راه اندازی سامانه کرمان کارت/ تردد 1000 تاکسی فرسوده در کرمان