مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 08:102016-09-28بين الملل

خنثی سازی حملات چند حمله تروریستی در فرانسه


از زمان کشته شدن 86 نفر در جریان مراسم جشن استقلال فرانسه که ژوییه گذشته در شهر نیس رخ داد، حملات برنامه ریزی شده ای به اماکن ورزشی، مذهبی و مدارس این منطقه ساحلی فرانسه کشف و خنثی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز از پاریس، براساس مستندی در کانال 3 تلویزیون فرانسه که خلاصه ای از آن روز سه شنبه قبل از پخش کامل در پایگاه اینترنتی این شبکه تلویزیونی قرار گرفت، ژان میشل پرنر دادستان نیس به این شبکه گفت چندین پرونده مربوط به حملات برنامه ریزی شده در اختیار دادستانی عملیات ضد تروریسم در پاریس قرار گرفته است؛ این حملات قرار بود در اماکن مذهبی و در جریان برخی جشن ها، رویدادهای ورزشی و در ورزشگاه ها و مدارس صورت گیرند.

به نقل از این دادستان گفته شده است که پرونده ها به افرادی مربوط می شد که شروع به تجزیه و تحلیل جداگانه و دقیق در مورد نوعی از اهداف و حتی یک هدف مشخص کرده بودند.

این مستند قرار است روز چهارشنبه از کانال 3 تلویزیون فرانسه پخش شود.

فرانسه پس از سلسله حملات شبه نظامی طی دو سال گذشته در سطح هشدار امنیتی بالا به سر می برد.

یک مرد تونسی، چهاردهم ژوییه گذشته توانست کامیون 19 تنی خود را در امتداد محل برگزاری جشنی به مناسبت روز باستیل در منطقه ساحلی شهر نیس واقع در جنوب شرقی فرانسه به حرکت در آورده و شمار زیادی از شرکت کنندگان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی سازی حملات چند حمله تروریستی در فرانسه

خنثی سازی حملات چند حمله تروریستی در فرانسه