مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 23:002016-09-27اجتماعي

تهران شهر پرگودال و پرخطر


طی چند ماه گذشته، تهران با فرونشست های متعددی روبه رو بوده است که باعث شده موجی از نگرانی و دلهره در دل ساکنین پایتخت ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد؛ از فرونشست زمین در محله شهران که باعث شکستن لوله گاز و بروز انفجاری دهشتناک شد تا فروریزش مترو کیانشهر و از نشست زمین در خیابان پیامبر تا انتشار خبر احتمال فرونشست زمین در بخشی از محله نیاوران که به دلیل حفر گود بزرگ پروژه اطلس مال به وجود آمده است؛ هر روز نگرانی های بیشتری شکل می گیرد.

هر چند این نخستین بار نبوده و نیست که حفره های غول آسای شهرمان، باعث ایجاد رعب و وحشت در دل شهروندان این کلانشهر کشورمان شده اند.

همین دو سال قبل بود که فرونشست زمین در خیابان ایران زمین که گفته می شود به دلیل گود معروف به بابک زنجانی ایجاد شده است، باعث ایجاد ترک هایی در دیوارهای ساختمان ها و حتی خالی شدن بخشی از منازل خیابان های اطراف آن به خاطر ترس ناشی از خراب شدن آنها و زیر آوار ماندن ساکنینش شد؛ حادثه ای که هنوز هم برای اهالی آن محله تازگی دارد.

اینجا جو کاملا سنگینی حاکم است.

درست مثل اینکه هرگونه حرکتی رصد می شود.

دورتا دور محوطه، با دیوارهای کاذب فلزی که تبلیغ یک شرکت ساختمانی روی آن درج شده و بخشی هم با فنس ها و دیواره های فلزی نارنجی و سیاه رایج در جریان ساخت و ساز ها مسدود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران شهر پرگودال و پرخطر

تهران شهر پرگودال و پرخطر